torsdag den 25. juli 2013

Project Life week 18

Nyder I sommeren? 
Det er ingen hemmelighed, at jeg er mest til de kolde årstider, 
og elsker efterår og vinter, og jeg må da også indrømme, 
at jeg synes det er ved at være for meget af det gode med varmen. 
Heldigvis har jeg ferie i denne uge hvor vi bl.a. har været nogle dage 
i sommerhus for at lave en del praktiske gøremål. 
Meget af tiden er foregået inden døre, hvor der har været lidt mere køligt. 
Jeg har fået lavet lidt kreativt, og skal til og i gang med PL uge 22, 
- puha, jeg synes jeg sakker mere og mere bagud. 

Are you enjoying the summer? 
WOW it is hot here in Denmark but luckily I have vacation this week, 
so we have spent some time in our summer cottage near the sea. 
The temperature has been more comfortable indoors, 
so I have been a little creative now and then. 
The next spread I am going to create is week 22, so I am still far behind, 
- but I am hanging on.


Venstre side: Det er lige før vores nye Magnolia blomstrer for første gang. 
Jeg har taget et par billeder på mit nye kontor, 
det er et meget, meget lille kontor, men der er hvad der er brug for, 
specielt nu hvor vi ikke længere har en masse ting på papir 
og alt foregår via computer. 
Jeg havde et gavekort liggende til Love2Scrap, 
og så fik jeg lavet en designteam opgave for Sketches With A Twist.

Left side: It is just before our new Magnolia pops out for the first time. 
I shot a couple of photos of my new office, a very, very small one, 
but there is everyting you need since we no longer have paper medical records 
and everything is digitized. 
I had a gift voucher for one of my favorites Love2Scrap 
and I created a layout of Nicoline and I. 


Højde side: Her ses de lækkerier jeg købte for gavekortet. 
Jeg har taget billede af en mælkekarton, for et af mine formål med at lave PL er, 
at jeg bl.a. gerne vil dokumentere hvordan tingene var og så ud, 
for mine efterkommere. Lige for tiden er jeg helt vild med 
Sallos lakridsbolsjer. Og så så jeg sidste afsnit af Downton Abbey, 
jeg synes det er en fantastisk god serie. 
Heldigvis skal de til at indspille en 4. sæson, jeg vil glæde mig til den er færdig 
og bliver vist her i Danmark.

Right side: I bought some goodies for the gift voucher. 
Haven't you thought how a milk bottle was like when you were a child? 
Well, I have and because one of my purposes of Project Life 
is to document my daily life for my descendants I took a photo 
to show how a milk carton is today. 
At the moment one of my favorite sweets is Sallos liquorice sweets. 
There is no doubt, just LOVE the Downton Abbey series. 
Season no. 3 ended Sunday, I cannot wait for the 4th season to come.


Her er hele spreaded/Here you see the spread



Knus Kirsten
Hugs Kirsten

3 kommentarer:

  1. I love your project life spreads! You do it so well!!! Thank you for sharing with us at SOUS!

    SvarSlet
  2. Sikke nogle finde Plsider Kirsten. Du har som altid en evne til at få alt til at matche :)

    Har ikke været forbi læææænge, men takker for inspirationen - sikke meget fint du får lavet!

    SvarSlet
  3. Ej hvor fedt at få lov at powershoppe for 500 kr. + lidt mere måske !! - Og at dokumentere mælkekartonens udseende, kan du huske de hvide mælkeflasker, hi-hi, og de brune, det er mange år siden. Kan huske musvitterne evnede at hakke hul på kapslen og nappe fløden foroven ! Jeg er jo kommet håbløst bagud med mit PL, men lige nu er det heldigvis gråvejr, så det må vist være en scrapdag i dag. Jeg er jo heller ikke til mere end 22 gr., så jeg glæder mig til køligheden igen !

    SvarSlet