mandag den 7. oktober 2013

17th Danish Scrapbooking Convention

Hi everyone,

I weekenden var jeg til min 17. Convention i Middelfart. 
Det er utroligt at tænke på, at jeg har været med til hver og én. 
Jeg må sige, at denne Convention overgår de andre. 
Der var en dejlig ro over det, sjove indslag og ikke mindst et super 
layout kursus med søde Nina Ostermann
Det var dejligt, at vi havde så god tid, der var både tid til at hyggesludre og tage gruppebillede, 
og alligevel brugte vi ikke al tiden der var sat af. 
Skønt at man ikke behøvede at stresse kunne nå at lave sit LO færdigt denne gang. 
For min skyld med Nina meget gerne komme til næste Convention og undervise.

I have had a fantastic weekend at the 17th Danish Scrapbooking Convention i Middelfart. 
Saturday I went to a GREAT class with Nina Ostermann where I created this layout. 
Nina i such a sweet girl and a talented scrapper, and I really enjoyed her class
and I hope she will be back with some new classes nex year.

Layoutet fra kurset med Nina Ostermann

Jeg lavede layoutet her. På forhånd havde vi fået at vide, 
at vi skulle medbringe enten et efterårs- eller julebillede, 
det billede jeg havde, der egnede sig bedst til projektet, var et af Nicoline 
i hendes fine julekjole. Layoutet er en del anderledes end det jeg plejer at lave, 
men jeg er nu rigtig godt tilfreds med resultatet. 
Det er altid skønt at rykke sig, og ikke altid lave ting i samme stil, synes jeg.

I thought out of the box with this page, 
it was fun creating something which was new to me, 
actually I am quite satisfied with the result.

Some details

...and more details
Alle os der var med på kurset




Stemningsbillede #1

Stemningsbillede #2

Jeg fik shoppet, hygget og sludret med rigtig mange side scappere, 
så jeg kan kun sige at det var en fantastisk Convention. Vi ses til marts 2014.

I did a lot of shopping, and had a really great time together with 200 wonderful 
Danish and German scrappers. I had a fantastic Convention so see you March 2014.

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

1 kommentar:

  1. Godt du fik taget nogle "oversigtsbilleder", det glemte jeg. Og ja, Nina er godt nok sød og venlig, og dejligt med nogle nye tips, jeg skal da prøve med madpapiret ! Skitsen egner sig jo fint til jule-LO med Nicoline !

    SvarSlet