torsdag den 28. november 2013

Autumn/Efterår

Hello,

Her lige på falderebet inden Julen for alvor sætter ind, 
synes jeg lige jeg vil vise et efterårslayout.
Der er jo ingen tvivl om, at efteråret er min absolutte yndingsårstid 
med alle de dejlige farver, dufte og den lidt skarpe luft. 
Det er ikke så let at tage det jeg kalder rigtige efterårsbilleder her i området, 
men jeg synes det er lykkedes ganske godt med billederne her.
De er taget for en måneds tid tiden i Marbæk plantage.

Christmas is just around the corner, 
so I think it is about time to show a Autumn layout.
There is no doubt Autumn is my favorite time of the year. 
I love the beautiful colors, the special smells and crispy air. 
Around here it is not very easy to take what I call a decent Autumn photo, 
but I think these photos works pretty well after all.




Alt hvad jeg har brugt af materialer er forskellige gamle ting fra gemmerne... 
SKØNT når de gamle rester lige passer til temaet.

I only used old stash and left overs for this page.

Jeg overvejer at sætte Project life på stand-by i december måned 
og så lave en December Daily i stedet for, men nu må vi se hvordan det går. 
Egentlig går vi ikke så meget op i Julen her hos os, 
men i år glæder jeg mig til at opleve hvordan Nicoline reagerer på løjerne, 
selvom hun ikke forstår ret meget af det endnu.

I consider putting Project Life on stand-by during December 
and make a December Daily instead, but let's see what it ends up with.

Forude venter en arbejdsweekend med aftenvagter, 
- skal du lave noget spændende i weekenden?

I have a working weekend with evening shifts ahead,
What are your plans?

2 kommentarer:

  1. Kan godt li du har lavet et LO, hvor detaljerne matcher emnet. Efterårsfarver er jo skønne og venter nærmest på at blive foreviget på et LO. Fin opsætning også, og fuglen er lige prikken over i'et.
    Marbæk, er det ikke der, hvor jeg har været på lejrskole med Merete i 2.klasse, der må ligge en spejderlejr el. lignende, skønt sted.
    God 1. adventsweekend !

    SvarSlet
  2. love those autumnal colours on your page

    SvarSlet