mandag den 13. januar 2014

My 2013 Layout Top 5

Så er det tid til at vise min layout top 5 for 2013. 
De kommer i vilkårlig rækkefølge.

Today I am going to show you my 2013 Layout Top 5 in no particular order.


"Julen 2012" er lavet på et kursus med søde Nina Ostermann
på Convention i oktober 2013.
Jeg er rigtig glad for layoutet, fordi det er anderledes end de layouts,
 jeg plejer at lave, og så er det et af de få billeder af Nicoline, fra Julen 2012, 
som kan bruges til et Layout.

"Julen 2012" is made in a class with sweet Nina Ostermann 
on the Scrapbooking Convention in October 2013. 
I love the page because it is different from what I usually come up with. 


En af mine favorit papirserier er Everyday Eclectic fra Echo Park.
Næsten alt materiale til dette layout er fra et paperkit fra serien.
Jeg er glad for layoutet pga. historien om Nicoline, 
som en lang overgang altid forsøgte at hive min briller af og tage dem på. 
Det har vi haft mange sjove episoder med. 
Historien og materialerne gør layoutet til et af mine 2013 favoritter.

One of my favorite paperlines is Everyday Eclectic from Echo Park. 
I used stuff from the paperkit for this layout. 
The page is one of my top 5 layouts because of the story about 
how Nicoline always tried to grab my glasses combined with the EE-line.  


"306 Trin" er et at mine 2013 favoritter ganske enkelt fordi jeg ELSKER
rejselayouts, og billedet er jo fra en helt fantastisk rejse til Thailand.

"306 Trin" is one of my favorites simply because I love travel layouts 
and the photo is from a fantastic trip to Thailand. 


"Yogurt" layoutet er et af mine favorit layouts pga. de kære billeder, 
og farvekombinationen med de duchede blå og røde farver 
tilsat lidt sort og hvidt.

I love the "Yoghurt" page because of the cute photos 
and the color combo. 


Sidst, men ikke mindst layoutet med titlen "Mormor elsker dig".
Jeg er så glad for dette layout fordi Nicoline er verdens dejligste lille
guldklump. Vi havde hende med på legepladsen, det var lige
noget hun kunne lide. Specielt rutchebanen var sjov.

Last but not least the "Mormor elsker dig" page. 
I really love this wonderful little girl. 
We took Nicoline to the playground and she loved it, especially the slide. 
I love the bright colors on this layout.

Det var mine 5 favorit layouts for 2013. Jeg håber at få lavet så mange
layouts i år, at jeg kan lave en Top 10.
Hvilket layout er din favorit?

This was my 5 favorite layouts from 2013.
Which one is your favorite?

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

2 kommentarer:

  1. Lækre LO du har fundet frem. Og alle dine LO er mega lækre - du er SÅ god til alle de der fede detaljer!
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. De er så flotte dine layouts. Jeg ELSKER også rejse layouts!
    Jeg lavede så få layouts i 2013, at jeg opgav at lave en top 10 ; ) ! Men det skal der laves om på i 2014!!!! Jeg har allerede lagt godt ud.; )

    SvarSlet