onsdag den 22. januar 2014

Project Life #2

Så er jeg færdig med Project Life uge 2.

Today I am going to show you my Project Life week no. 2.

Week no. 2

I løbet af uge 2 modtog jeg den sidste pakke fra Love2Scrap. 
Jeg har ellers sagt til højre og venstre, 
at jeg har besluttet mig for at have købestop indtil Convention, 
men da jeg fik chancen for at købe "Say Cheese" serien fra Simple Stories 
(perfekt serie til noget med Disney, uden der står Disney nogen steder), 
med 30 % rabat, ja - så slog jeg altså til. 
Jeg er rigtig, rigtig ked af, at den danske butik, der har flest ting, 
der rammer min smag/stil, holder ophørsudsalg. 
Jeg fandt min ældgamle skridttæller frem, 
og målet er at nå op på 10.000 skridt hver dag. 
Torsdag stod den på julegavebytning i silende regn, 
så da jeg kom hjem lavede jeg en gang varm cacao, 
- den var dejlig at varme sig på. 
Jeg lavede årets (2013) julelayout med Nicoline, 
det kommer på bloggen senere på måneden. 
Efter mange dages regnvejr nyder Cæsar at hygge sig i haven.
Det var, i den meget korte version,  hvad der skete, 
ud over arbejde, huslige gøremål osv., i min uge 2.

During the week I received my last package 
from my favorite Danish scrapshop Love2Scrap. 
Sadly Pia (the owner) has chosen to close the shop. 
I decided to start using my oooold pedometer, 
my goal it to take 10.000 steps every day. 
After shopping in the rainy weather I grabbed a cup of hot chocolate. 
I created a Christmas layout with Nicoline, 
the text on the photo is "I'm not messy, I'm creative". 
It has been pouring down for many days 
so Caesar really enjoys laying in the garden.
This was my week no. 2 in a very short version.

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar