tirsdag den 4. februar 2014

Life In Details - Project Life #3

Hvordan går det, - hænger du stadig på med dit Projekt Life 2014? Jeg gør, og jeg har uge 3 klar. Det er samtidig mit februar DT bidrag ovre på Life In Details.

Udfordringen for februar er "brug rød og pink på dit spread"

og jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad du får lavet, hvor de farver indgår. Der er stadig det meste af februar til deadline, så der er rigtig god tid til at lave et bidrag og uploade det ovre på LID bloggen. Der er et gæstedesigner job på spil, så hvorfor ikke prøve?

Are you hanging on with your Project Life 2014? I am, and week no. 3 is ready. It is also my February DT take for Life In Details

The February challenge is "incorporate red and pink into your spread" 

and I can't wait to see your take over at til LID blog, there is still plenty of time before deadline. Why not give it a try, maybe you are one of our next guest-designers.


Week no. 3

Her er lidt af hvad uge 3 bragte til mig:
Jeg købte en ny Samsung smartphone. Tirsdag havde vi gæster til kaffe, og jeg købte en Cocio kage på vejen hjem fra arbejde = hurtigt, nemt og lækkert. Til jer der ikke kender en Cocio kage kan jeg fortælle, at det er nogle lækre lyse kagebunde, der er lagt sammen med en Cocio flødecreme og hele molevitten er overtrukket med marcipan, som er klemt lidt sammen i kanten, så det bliver ligesom en flaskekapsel. Øverst er der, som det ses på billedet, et Cocio logo lavet i spiseligt papir (ved ikke hvad sådan noget hedder ;-D ). En af mine julegaver kom i brug; et par dejlig varme hjemmesko. Søndag vi vi tur med Cæsar ved Paradissøerne, det var bidende koldt, men ganske dejligt alligevel.

Here is a little of what week no 3 brought to me:
I bought a new Samsung smartphone. Tuesday we had some friends over and we had Cocio cake for coffee (Cocio is a local high quality chocolatemilk). I used my new warm and cozy slippers for the first time. We took Caesar on a walk by the Paradise Lakes, it was terribly cold but nice out there.

I må have en fortsat god uge.

Have a great week.

/Kirsten

2 kommentarer:

  1. Fed farvekombination!! Og lækker uge 3 du har lavet. Jeg har aldrig set en Cocio kage før, det lyder i hvert fald til at den smager godt. :)
    Hyggeligt at du stadig er med på PL. Jeg er også opdateret, skal til at lave uge 5 nu.

    SvarSlet
  2. Flot arbejde! Det er en rigtig lækker farve.
    God aften.

    SvarSlet