onsdag den 12. februar 2014

Portobello Road Market

Jeg har lige fundet et par layouts, som endnu ikke har været vist her på bloggen. I dag vil jeg vise det ene, som er lavet sidste år ved Scrap i Billund i august. 

I just found a couple of layouts from last year which have not been presented here on the blog and today I'm going to show the first one. I made the page at a big crop in Billund last August.


Billederne er, som det ses, fra Portobello Road Market i Notting Hill bydelen i London, og er taget for en del år siden, hvor B. og jeg tilbragte en uges tid i denne skønne by. Jeg elsker at snuse rundt på forskellige markeder, når jeg er ude at rejse.

As you can see the photos are from the Portobello Road Market in the Notting Hill area in London. Some years ago My DH and I spent a week in this wonderful city. I love snooping around at the markets when I'm travelling.


Lige til slut et lille close-up.
Finally a close-up

/Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar