onsdag den 26. februar 2014

Project Life | week 5

Rød, sort og hvid er de gennemgående farver på mit Project life for uge 5. Jeg kan jo godt lide at lade farverne fra billederne gå igen i spreadet, så her var der ikke den store tvivl om farvevalget. For en gangs skyld har jeg kun brugt kort fra mit Jade Core kit og ikke mikse med mønsterpapir.

Red, black and white are the main colors on my week no. 5 spread. I love to catch the colors from the photos and use them on the page, so this week the choise of colors was very easy. I only used cards from my Jade Core kit  this week.

Week no. 5

Uge 5 bød på mange aften- og weekendvagter, så der var ikke det store overskud til en masse oplevelser.
Vi fik lidt sne til stor fornøjelse for Cæsar. Kulden resulterede i, at vi måtte have Falck til at give os lidt strøm, så vi kunne få bilen på værksted og få et nyt batteri i. De små Kitchen Joy thaibokse på frost er mega populær aftensmad i min afdeling, og i denne uge var det en nem og god løsning i en af de mange aftenvagter. Lørdag var Jannie og Nicoline og spise hos os, det er jo altid super hyggeligt at have besøg af dem. - og ja, - Nicoline og jeg fjollede rundt som sædvanligt, hun syntes at nogle skåle og en si var perfekte at bruge som hat (og de kan jo heldigvis vaskes af....).

I had a lot of evening- and weekend shifts, so we did not do very much out of the house this week. 
We got a little snow which Caesar really enjoyed. We needed some help from the Roadside Assistance to get the car started. The Kitchen Joy Thai-boxes are very popular in our department, and this week I had one for dinner in one of the evening shifts. Nicoline and Jannie came over for dinner, we always love having them.

I denne uge har vi nogle feriedage, og jeg synes allerede vi har nået meget. Vi har fejret Nicolines 2 års fødselsdag, fået lavet lidt oppe i sommerhuset, været en tur ved Vejers strand og i weekenden kommer Claus og Maja hjem, så vi kan fejre fødselsdag igen, men mere om det i spreadet for uge 7.

We have a couple of days off this week, you will learn more about what we did if you come back for my week no 7 spread in some days. 

I'm linking up with The Mom Creative Project Life Tuesday

/Kirsten

2 kommentarer:

  1. Smart med en gennemgående farver, og godt med de røde bluser og at kranbiler er røde. Dejligt at se, du viderefører PL....jeg er jo langt bagud :-((

    SvarSlet