søndag den 30. marts 2014

Project Life | week 9

Hold da op, hvor tiden går. Det er jo rigtig blevet forår, og vi har rigtig nydt den sidste uges ferie.

WOW time is running, it is almost April and the Spring has really sprung here i Denmark. The last week the weather has been very, very beautiful so we really enjoyed our week off.

Men nu til mit Project Life spread for uge 9. Jeg er heldigvis up to date med mine spreads, jeg synes det har hjulpet lidt, at jeg - for det meste - kun laver en side per uge. Der har sågar været et par uger, hvor jeg kun har haft et par billeder, hvor jeg har brugt de små indstiklommer, det gør altså det hele nemmere, at jeg "har givet mig selv lov til" at lave ugerne forskellige, i stedet for at presse mig selv til at det absolut SKULLE være dobbeltsider, som jeg gjorde sidste år.

But now on to my week no. 9 Project Life spread.

Left side

Nicoline fyldte 2 år om mandagen. B. kørte op og fik lavet noget på sommerhuset, men jeg blev hjemme og fik lavet nogle ting, bl.a. fik jeg lavet øllebrød til fryseren, så der er morgenmad til når Nicoline overnatter hos os. Vi kørte en tur til Vejers strand en af dagene, jeg ELSKER simpelthen at være derude.

We celebrated Nicolines birthday, my DH worked on our summer house, I made øllebrød (a kind of very healthy breakfast for children) which I keep in the freezer for Nicoline to get when she stays over night with us. We spent a day at the beach. We really enjoyed the fresh, clean air.

Right side

B. og jeg var ude og spise kinesisk på Chopsticks House, og Claus og Maja var hjemme i weekenden, så Nicoline kunne blive fejret igen. De gav hende et smølfe-telt i fødselsdagsgave, det var virkelig et HIT.

My DH and I had Chinese food at Chopsticks House. Claus and Maja spent the weekend with us, and we celebrated Nicolines birthday once more. 
 
Both sides

Jeg får ikke mange besøg her på bloggen for tiden, men jeg vil da gerne sige TAK FOR BESØGET til de få, der kommer forbi herinde. 

I have not many visitors at the moment, but I want to say THANK YOU FOR STOPPING BY to those of you who pops in.

-/Kirsten

1 kommentar:

  1. Skønne PL sider. Kan godt li når albummet er "alsidigt". Det vil sige, at det ikke behøver være ens hele vejen igennem. Sådan gør jeg også selv. Bruger flere forskellige typer lommer :)
    Tænk engang at Nikoline allerede er 2 år!! Det går så stærkt.
    Jeg får heller ikke mange besøg på bloggen - men jeg blogger heller ikke særligt ofte mere. Men jeg tror det er generelt rundt omkring. MÅske Instagram og lignende har taget lidt over!?

    Rigtig god søndag til dig i det gode vejr.
    Knus fra Charlotte

    SvarSlet