lørdag den 12. april 2014

Layout | The Stream of The Secret Forest

For et stykke tid siden nævnte jeg, at jeg havde fundet et par layouts, som jeg ikke havde vist endnu, så her får i et mere. Det er lavet til en udfordringsblog, hvor temaet var "vand".

Do you want to see a layout which I created a while ago? Well, here it is. It was made for a challenge blog where the theme was "water".


Vi har en lille skov her i byen, som kaldes Den hemmelige skov. Jeg ved nu ikke hvor hemmelig den er, men det hedder den altså. Jeg tog billedet her af vandløbet, da vi på et tidspunkt var ude at gå tur med Cæsar i området, og samtidig var på photoshoot.

In Esbjerg where I live, we have a little forest called The Secret Forest and on a photoshoot out there I took this photo of the stream.

Some details
and more details
I ønskes en god weekend.

Have a wonderful weekend, everyone.

-/Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar