fredag den 15. januar 2016

Layout | Mallorca #2

Ja, så skulle vi helt hen til den 15. januar før jeg fik opdateret bloggen. Jeg har ellers en forhåbning om, at der vil komme lidt mere på bloggen her i 2016, men nu må vi se om det kommer til at holde stik.

Layoutet jeg vil vise i dag er fra smukke Valldemossa på Mallorca. Billedet er fra september 2014, hvor B. og jeg besøgte byen, mens vi var på ferie på vores yndlingsø med hele familien. Et "must do" på den alenlange liste vi har over, hvad vi gerne vil på dejlige Mallorca de næste gange vi kommer derned, er helt bestemt gensyn med den kønne by.


Nå, men tilbage til layoutet. Det har faktisk været færdigt længe, men jeg har manglet noget ordentligt dagslys, så der kunne tages nogle fornuftige billeder.

Papiret er alt sammen noget gammelt noget fra Chickanididdy Crafts, det samme er de lysegrønne bogstavstickers og den store blomst er klippet ud af et stykke mønsterpapir fra samme firma. Skumskriften og det hvide geotag er fra Freckled Fawn, resten er dims fra gemmerne.

Her er brugt et par almindelige tags fra supermarkedet og stickers fra Chickaniddy.

Closeup af papiret. De runde bogstavstickers er fra October Afternoon.

Jeg har det godt med, at vi er startet på et nyt år og tavlen er visket ren. 2015 var nemlig et år med mange udfordringer, så 2016 må gerne blive mere stille og roligt. Nytårsforsætter har vi ingen af, vi kan alligevel ikke overholde dem, men jeg har lovet mig selv, at passe bedre på mig selv og, sidste men ikke mindst, få noget mere hvile og søvn, så batterierne kan blive ladet bedre op i år.

Jeg vender snart tilbage med lidt Project Life, som jeg har været tosset nok til at starte på igen-igen, men mere om det næste gang.



2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det bare godt, et rigtig godt gammeldags LO på den gode måde!! Og sikke mange papirer, du har fået brugt, det er jeg ikke for god til... Jeg elsker sådan nogle små stræder sydpå, de er så fantastiske med flotte fotogene gesimser og planter i krukker, man får helt lyst til en tur :-) -Det eneste jeg husker fra Valldemosa er klostret, tror ikke jeg var i byen, det er jo mange år siden ! Kan godt forstå I skal derned igen.

    SvarSlet
  2. Det er et dejligt ferielayout, du har lavet. Flot, med de mange lag.
    God weekend.

    SvarSlet