fredag den 8. april 2016

Project Life 2016 | Uge 9 og 10

I dag har jeg haft en enkelt fridag, da den står på arbejde i denne weekend, og jeg må sige jeg har nydt dagen i fulde drag. Jeg har bl.a. hygget lidt med sidste uges spread og gået nogle lange ture med Magnus i det dejlige vejr. Det er vores bryllupsdag i dag, så vi har hygget med en dejlig middag på Bones her til aften. Jeg er og bliver en "steak-pige", og hvis vi taler om mad, er der ikke ret meget, der slår en rigtig god steak med et godt glas vin til, og Bones er det sted her i byen, hvor man - efter min mening - får den bedste steak.

Nå, men videre til Project Life. Jeg er nået til at vise spreads'ne for uge 9 og 10.

Uge 9

Til spreaded for uge 9 har jeg brugt rester og bogstavstickers fra Chickaniddy Crafts, lidt washi tape og lidt pynt fra gemmerne.

Uge 10

Til det næste spread er brugt papir fra et 15 x 15 paperpad fra Crate Paper, stickers fra Lilybee Design og en smule washi tape.

Nu må vi se om vejret holder hen over weekenden, planen er  nemlig, at vi skal have slået græs for første gang år, og så har vi snakket om at starte grillen op - også for første gang i år.

Rigtig god weekend,



Ingen kommentarer:

Send en kommentar